Vi kan hjælpe med:

Vores medarbejdere i kundeservice vil gerne hjælpe

LifeScan tilbyder gratis hjælp til kunder, som har spørgsmål til LifeScans produkter. Hvis du har spørgsmål vedrørende dit apparat, er usikker på, hvordan du skal aflæse dine resultater eller kontrolopløsning, så ring til os på telefon 7022 6071. Vores venlige og kompetente medarbejdere vil gøre deres bedste for at hjælpe dig. Du kan møde nogle af medarbejderne i LifeScans kundeservice her.

Vejledning i at bruge LifeScans produkter

Hvordan skal vores produkter anvendes? Vi snakker det hele igennem trin for trin og svarer på dine eventuelle spørgsmål. Hvis du er i tvivl om, hvordan du skal bruge dit apparat, software eller fingerprikker, så skal du bare slå på tråden.

Har du brug for vejledning til at finde et produkt?
Vores produkter, herunder teststrimler og lancetter, fås hos diabetesgrossisterne Mediq Danmark eller ReaMed. Hvis du har en bevilling på teststrimler, skal du bestille dine teststrimler hos den grossist, som din kommune har samarbejde med. Hvis du ikke kan finde vores produkter hos grossisten, så ring til os.

Teknisk support

LifeScan tilbyder support til vores OneTouch® Diabetes Management Software. Gratis vejledning til OneTouch® Diabetes Management Software fås man-fredag 8.00-17.00 ved at ringe på 7022 6071. Du kan også sende os en e-mail: kundeservice@LifeScan.dk.

Hurtig service

Hvis du har bestilt et garanti apparat eller rapporteret et problem, så skal du ikke vente længe. Vi vil gøre alt for, at du hurtigst muligt får den hjælp, du har brug for.